Feis

Bydlení není žádná výsada, spíše je to potřeba, ba přímo nutnost. Jen ten, kdo má kde bydlet, může plnohodnotně žít. Ale kde vzít peníze na koupi nemovitosti?

Business

Na čem všem závisí tvorba loga Brno


Když se nad tím zamyslíme, máme v podstatě každou firmu, kterou vidíme v reklamě, spojenu s jejím logem. To může vycházet z jejího názvu, ale také může být úplně jiné. Někdy se jedná o zvíře, které má s daným produktem nebo nabízenou službou spojení, jindy jde jen o prostou symboliku, v jiných případech zase až prakticky o umělecké dílo. Faktem je, že jej nemají pouze soukromé firmy, ale prakticky všechny právnické osoby, a to i ty státní. Týká se to i měst, u nichž však nejčastěji vychází z jejich historie. Vytvoření kvalitního loga však není nijak jednoduché, typickým příkladem zde může být tvorba loga Brno. Je potřeba při tom zvážit hned několik základních věcí.

i aplikace mají svá loga

Tou první je, co je jeho cílem. Samozřejmě, většinou se jedná o přilákání pozornosti, ale jakým způsobem? Chceme vzbudit v lidech zvědavost? Nebo spíše chceme, aby jim zůstalo hluboko v paměti? Nebo potřebujeme vytvořit asociaci daného předmětu s naším produktem, takže když onen předmět uvidí, i když se nebude jednat o naše logo, vyvstane jim v hlavě automaticky naše firma? To vše je potřeba ještě před začátkem procesu tvorby rozhodnout.

s logy se setkáme i na internetu

Dále je zde otázka cílové skupiny. V případě měst jsou to obvykle turisté, avšak i ti se mohou lišit podle toho, zda se jedná o lidi aktivní, kteří například chodí po památkách, nebo spíše ty, kdo rádi chodí po nákupech. Musíme si zkrátka uvědomit, na koho konkrétně chceme nejvíce zapůsobit, neboť v podstatě není možné takto přilákat naprosto všechny skupiny lidí. Od toho se pak odvíjí samotné provedení, ať už co se týká stylistiky nebo použitých barev. Uvážit také musíme to, že některé typy obrazů mohou být chráněny autorskými právy, a je nutné získat pro jejich použití nejprve povolení. Také je nutné dávat pozor, aby logo samotné neodvádělo až příliš pozornost od našeho produktu – to by také nebylo dobré. Je však jasné, že pokud je dobře udělané, rozhodně nám může pomoci.